Βαθμολογία: 8.30
Κατάταξη: 193
Σχεδιαστής | Vlaada Chvátil |
Παίκτες | 2–4 |
Διάρκεια | 200–240 λεπτά |
Ηλικίες | 12 |
Γλώσσα | Εκτενής χρήση κειμένου, Πλήρης μετάφραση απαραίτητη |
Κατηγορία | Card Games (Παιχνίδια Καρτών),City Building (Κτίσιμο Πόλης),Civilization or Empire Building (Πολιτισμού και Αυτοκρατοριών),Economic (Οικονομικά & Εμπορίου),Strategy (Στρατηγικής) |
Εκδόσεις | Czech Board Games, Czech Games Edition, DiceTree Games, Eagle-Gryphon Games, HomoLudicus, IELLO, MINDOK, Pegasus Spiele, Portal Games, Raven Distribution, Rebel, Wargames Club Publishing |
Το Through the Ages είναι ένα παιχνίδι πολιτισμού με κάρτες. Κάθε παίκτης προσπαθεί να φτιάξει τον καλύτερο πολιτισμό μέσα από ένα προσεκτικά σχεδιασμένο σύστημα διαχείρισης πρώτων υλών. Παράλληλα ανακαλύπτει νέες τεχνολογίες, εκλέγει καινούργιους ηγέτες, χτίζει μεγαλοπρεπή θαύματα και διατηρεί ένα δυνατό στρατό. Κάθε αδυναμία σε κάποιο σημείο είναι ευάλωτη και μπορεί να αξιοποιηθεί από τους αντιπάλους. Το παιχνίδι διαδραματίζεται μέσα στο πέρασμα των εποχών του χρόνου, ξεκινώντας από την εποχή πριν το μεσαίωνα, συνεχίζοντας με τον μεσαίωνα και προχωρώντας στην μοντέρνα εποχή. Ένας από τους κύριους μηχανισμούς του Through the Ages είναι το drafting καρτών. Οι τεχνολογίες, τα θαύματα και οι ηγέτες μπαίνουν στο παιχνίδι και γίνονται ευκολότερο να της κάνει κάποιος draft. Για να χρησιμοποιήσει κάποιος μια τεχνολογία πρέπει να έχει αρκετή επιστήμη (λάμπες) για να την ανακαλύψει (δεν αρκεί να την πάρει στο χέρι του), επίσης αρκετά τρόφιμα για να βγάλει εργάτη για να “κάτσει” επάνω στην τεχνολογία και να τη δουλεύει καθώς και αρκετά υλικά (ore) για να την χτίσει φυσικά πριν από όλα τα άλλα. Ενώ οι παίκτες πρέπει να ισορροπήσουν σωστά για την αποτελεσματική παραγωγή υλικών παράλληλα πρέπει να φτιάξουν και το στρατό τους, μιας και όποιος είναι περισσότερο αδύναμος στρατιωτικά, θα γίνει ο στόχος των υπολοίπων. Το παιχνίδι, δεν έχει χάρτη, οπότε δεν μπορείτε να χάσετε περιοχές, όπως σε άλλα παιχνίδια, αλλά οι παίκτες με μεγαλύτερη στρατιωτική δύναμη, μπορούν να κλέψουν πρώτες ύλες, να σκοτώσουν αντίπαλους ηγέτες και να κλέψουν πληθυσμούς καθώς και πολιτισμό (πόντοι νίκης) από τους άλλους. Όποιος έχει πολύ μεγάλο στρατό δεν σημαίνει ότι θα κερδίσει το παιχνίδι, ωστόσο αν κάποιος έχει αδύναμο στρατό, τότε σίγουρα θα το χάσει. Η νίκη επιτυγχάνεται όταν ένας πολιτισμός έχει τους περισσότερους πόντους νίκης (προήγαγε την κουλτούρα του περισσότερο από τους άλλους παίκτες) στο τέλος της τρίτης και τελευταίας εποχής.
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 8.5
Ευκολία Εκμάθησης - 6
Διασκέδαση - 8
Περιεχόμενα - 8.5
Στρατηγική - 10
Απουσία Τύχης - 9
8.3
Πολύ Καλό
Από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο παιχνίδι πολιτισμού με κάρτες. Βαθύ με πληθώρα επιλογών και στρατηγικές για την νίκη, ένα πραγματικό κόσμημα για το είδος του...
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 8.5
Ευκολία Εκμάθησης - 6
Διασκέδαση - 8
Περιεχόμενα - 8.5
Στρατηγική - 10
Απουσία Τύχης - 9
8.3
Πολύ Καλό
Από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο παιχνίδι πολιτισμού με κάρτες. Βαθύ με πληθώρα επιλογών και στρατηγικές για την νίκη, ένα πραγματικό κόσμημα για το είδος του...
341 Cards
- 185 Civil Cards
- 155 Military Cards
- 1 Start Player card
CIVIL & MILITARY CARD BREAKDOWN
- 20 Age A Civil Cards
- 4 Wonders
- 6 Leaders
- 10 Actions
- 10 Age A Military Cards
- 10 Events
- 55 Age I Civil Cards
- 32 Technologies
- 4 Wonders
- 6 Leaders
- 13 Actions
- 50 Age I Military Cards
- 6 Defense/Colonization Bonus cards
- 6 Aggressions
- 2 Pacts
- 15 Tactics
- 15 Events
- 6 Territories
- 55 Age II Civil Cards
- 32 Technologies
- 4 Wonders
- 6 Leaders
- 13 Actions
- 50 Age II Military Cards
- 6 Defense/Colonization Bonus Cards
- 9 Aggressions
- 4 Wars
- 4 Pacts
- 8 Tactics
- 13 Events
- 6 Territories
- 55 Age III Civil Cards
- 32 Technologies
- 4 Wonders
- 6 Leaders
- 13 Actions
- 45 Age III Military Cards
- 6 Defense/Colonization Bonus Cards
- 8 Aggressions
- 6 Wars
- 4 Pacts
- 6 Tactics
- 13 Events
Boards & Pieces
- 1 Game board
- 1 Rulebook
- 275 Wooden Counters
- 120 Yellow
- 90 Blue
- 35 White
- 30 Red
- 40 Player Cubes (10 × 4 Colors)
- 4 Player Mats
- 4 Reference Cards
Σχεδιαστής | Vlaada Chvátil |
Εικονογράφηση | Paul Niemeyer, Richard Cortes |
Εκδόσεις | Czech Board Games, Czech Games Edition, DiceTree Games, Eagle-Gryphon Games, HomoLudicus, IELLO, MINDOK, Pegasus Spiele, Portal Games, Raven Distribution, Rebel, Wargames Club Publishing |
Χρονιά | 2006 |
Αριθμός Παικτών | 2–4 |
Προτείνεται για | 3–3 παίκτες |
Διάρκεια | 200–240 λεπτά |
Ηλικίες | 12 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Εκτενής χρήση κειμένου, Πλήρης μετάφραση απαραίτητη |
Κύρια Ονομασία | Through the Ages: A Story of Civilization |
Εναλλακτικές Ονομασίες | |
Κατηγορία | Card Games (Παιχνίδια Καρτών), City Building (Κτίσιμο Πόλης), Civilization or Empire Building (Πολιτισμού και Αυτοκρατοριών), Economic (Οικονομικά & Εμπορίου), Strategy (Στρατηγικής) |
Μηχανισμοί | Action Point Allowance System (Σύστημα Διαχείρισης Ενεργειών), Auction and Bidding (Δημοπρασίας και Πονταρίσματος), Card Drafting (Τράβηγμα Καρτών), Hand Management (Διαχείρισης Καρτών Χεριού) |
Βραβεία | |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | |
Κανόνες (Ελληνικά) |
