Βαθμολογία: 7.10
Κατάταξη: 868
Σχεδιαστής | Michelle Schanen |
Παίκτες | 2–4 |
Διάρκεια | 15–20 λεπτά |
Ηλικίες | 4 |
Γλώσσα | Δεν υπάρχει κείμενο μέσα στο παιχνίδι |
Κατηγορία | Children's Game (Μικρά και Μεγάλα Παιδιά),Fantasy (Φαντασίας),Memory (Μνήμης) |
Εκδόσεις | Bergsala Enigma, Competo / Marektoy, Devir, Drei Magier Spiele, G3, Gigamic, Kod Kod, Korea Boardgames, Lion Rampant Imports, Mega Brands, Nordic Games, Schmidt Spiele |
Τα πράγματα έχουν αρχίσει και γίνονται τρομακτικά στις στοιχειωμένες σκάλες. Ένας αγώνας δρόμου έχει ήδη ξεκινήσει στα ερείπια του παλιού κάστρου στην άκρη της πόλης και οι πιο θαρραλέοι έχουν ήδη το πλεονέκτημα. Το φάντασμα ζει στην κορυφή που οδηγούν οι σκάλες του κάστρου. Μερικά τολμηρά παιδιά μαζεύονται στις αρχές τις σκάλας και προσπαθούν να φτάσουν πρώτοι στην κορυφή της ενώ παράλληλα θέλουν να είναι όσο πιο αθόρυβοι γίνεται. Οι μικροί μας φίλοι θέλουν να φτάσουν πρώτοι στο πάνω μέρος της σκάλας και τρομάξουν το φάντασμα που κοιμάται με ένα δυνατό “Μπου!”!!! Προσοχή όμως το γέρικο φάντασμα ξέρει καλά το παιχνίδι και προσπαθεί να μεταμορφώσει τα πιόνια των παικτών σε μικρά φαντασματάκια για να τους μπερδέψει. Σε κάθε γύρο οι παίκτες ρίχνουν το μαγικό ζάρι για να δουν πόσο ψηλά θα σκαρφαλώσουν οι παίκτες στις σκάλες του κάστρου. Εάν κάποιος φέρει το σύμβολο του φαντάσματος στο αποτέλεσμα στο ζάρι τότε μπορεί να φορέσει μια λευκή κάπα φαντάσματος επάνω από το πιόνι ενός άλλου παίκτη για να τον μπερδεύει και να τον κάνει να ξεχνάει πιο ήταν το πιόνι του. Η κάπα έχει μαγικές μαγνητικές ιδιότητες και το το πιόνι του παίκτη κολλάει κάτω από την κάπα φαντάσματος με αποτέλεσμα να γίνονται ένα μεγάλο λευκό φαντασματάκι μαζί και τα δυο κομμάτια. Πλέον ο παίκτης που οποίου το πιόνι σκεπάστηκε θα πρέπει να θυμάται ποια λευκή κάπα φαντάσματος κουβαλάει το δικό του χρώμα από κάτω. εάν όλοι οι παίκτες βρίσκονται στην πορεία του παιχνιδιού κάτω από κάπες φαντασμάτων και έρθει ξανά το σύμβολο του φαντάσματος σε κάποια ριξιά του ζαριού, τότε ο παίκτης που το έφερε μπορεί να αλλάξει θέσεις σεδ υο φαντάσματα μεταξύ τους για να μπερδέψει ακόμα περισσότερο τους υπόλοιπους παίκτες. Ο παίκτης που θα καταφέρει να φτάσει πρώτος στην κορυφή που οδηγούν οι σκάλες θα τρομάξει το γέρικο φάντασμα και θα κερδίσει το παιχνίδι…
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 7
Ευκολία Εκμάθησης - 10
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 7.5
Στρατηγική - 4
Απουσία Τύχης - 5
7.1
Καλό
Απλό αλλά διασκεδαστικό παιχνίδι για παιδιά που βοηθάει την εξάσκηση και τη βελτίωση της μνήμης τους με όμορφα πολύχρωμα περιεχόμενα και ωραία εκτέλεση...
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 7
Ευκολία Εκμάθησης - 10
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 7.5
Στρατηγική - 4
Απουσία Τύχης - 5
7.1
Καλό
Απλό αλλά διασκεδαστικό παιχνίδι για παιδιά που βοηθάει την εξάσκηση και τη βελτίωση της μνήμης τους με όμορφα πολύχρωμα περιεχόμενα και ωραία εκτέλεση...
Σχεδιαστής | Michelle Schanen |
Εικονογράφηση | Johann Rüttinger, Rolf Vogt |
Εκδόσεις | Bergsala Enigma, Competo / Marektoy, Devir, Drei Magier Spiele, G3, Gigamic, Kod Kod, Korea Boardgames, Lion Rampant Imports, Mega Brands, Nordic Games, Schmidt Spiele |
Χρονιά | 2003 |
Αριθμός Παικτών | 2–4 |
Προτείνεται για | 3–4 παίκτες |
Διάρκεια | 15–20 λεπτά |
Ηλικίες | 4 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Δεν υπάρχει κείμενο μέσα στο παιχνίδι |
Κύρια Ονομασία | Spooky Stairs |
Εναλλακτικές Ονομασίες | Geistertreppe |
Κατηγορία | Children's Game (Μικρά και Μεγάλα Παιδιά), Fantasy (Φαντασίας), Memory (Μνήμης) |
Μηχανισμοί | Memory (Μνήμη), Roll Spin and Move (Ζάρι και Κίνηση) |
Βραβεία | 2004 Spiel des Jahres Kinderspiel Winner |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | |
Κανόνες (Ελληνικά) |
