Βαθμολογία: 7.80
Κατάταξη: 563
Σχεδιαστής | Filip Głowacz |
Παίκτες | 2–4 |
Διάρκεια | 30–40 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Γλώσσα | Κάποιο απαραίτητο κείμενο, Χρήση μικρού βοηθητικού σημειώματος |
Κατηγορία | Abstract (Παιχνίδια),Family (Οικογενειακά) |
Εκδόσεις | Board&Dice |
Στο Mandala Stones, χρησιμοποιείτε καλλιτέχνες για να συλλέξετε πολύχρωμες πέτρες σε πύργους που στη συνέχεια βαθμολογείτε. Για να ρυθμίσετε το παιχνίδι, τοποθετήστε τυχαία τις 96 πέτρες – 24 η καθεμία σε τέσσερα χρώματα και 48 η καθεμία σε δύο μοτίβα – στον κύριο πίνακα σε στοίβες τεσσάρων. Τοποθετήστε τους τέσσερις κολόνες καλλιτεχνών στις αρχικές τους θέσεις ανάμεσα σε αυτές τις πέτρινες στοίβες. Με τη σειρά, είτε διαλέγετε πέτρες είτε σκοράρετε πέτρες. Για να επιλέξετε, μετακινήστε έναν καλλιτέχνη σε μια νέα τοποθεσία και, στη συνέχεια, συλλέξτε όλες τις πέτρες δίπλα σε αυτόν τον καλλιτέχνη που (1) φέρουν το ίδιο μοτίβο με αυτόν τον καλλιτέχνη και (2) δεν γειτνιάζουν με έναν άλλο καλλιτέχνη. Επιλέξτε μία από αυτές τις πέτρες για να είστε πρώτος σε έναν πύργο και, στη συνέχεια, στοίβατε τις άλλες συλλεγόμενες πέτρες πάνω από αυτό το ίδρυμα με τη φορά των δεικτών του ρολογιού και, στη συνέχεια, τοποθετήστε αυτόν τον πύργο σε έναν κενό χώρο στον πίνακα του παίκτη σας. Για να σκοράρετε, επιλέξτε να αφαιρέσετε είτε (1) ένα χρώμα που εμφανίζεται στις κορυφαίες πέτρες τουλάχιστον δύο πύργων στο ταμπλό του παίκτη σας ή (2) οποιονδήποτε αριθμό από κορυφαίες πέτρες στον πίνακα του παίκτη σας. Στην τελευταία περίπτωση, σκοράρετε 1 πόντο για κάθε πέτρα που αφαιρέσατε. Στην προηγούμενη περίπτωση, βαθμολογείτε πόντους για κάθε πέτρα που έχει αφαιρεθεί, ανάλογα με την κατάσταση βαθμολογίας για αυτόν τον χώρο στον πίνακα του παίκτη σας, το οποίο μπορεί να βασίζεται στο ύψος αυτής της πέτρας σε έναν πύργο ή στον αριθμό των χρωμάτων σε αυτόν τον πύργο ή στο ύψος του όλοι οι πύργοι του σκάφους σας. Τοποθετήστε όλες τις αφαιρεθείσες πέτρες στην κοινόχρηστη κεντρική μάνταλα, χτίζοντας από μέσα προς τα έξω και πιθανώς σημειώνοντας πόντους ανάλογα με τους χώρους που καλύπτετε. Εάν ένας παίκτης δεν μπορεί να επιλέξει ούτε να σκοράρει Ή εάν μια πέτρα τοποθετημένη στην κεντρική μάνταλα καλύπτει τον χώρο λήξης του παιχνιδιού με βάση τον αριθμό των παικτών στο παιχνίδι, ολοκληρώστε τον γύρο έτσι ώστε όλοι να έχουν τον ίδιο αριθμό γύρων. Κάθε παίκτης μπορεί στη συνέχεια να σκοράρει μια από τις δύο μυστικές κάρτες στο χέρι του, και στη συνέχεια κερδίζει ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους…
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 3
Ευκολία Εκμάθησης - 9.5
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 9.5
Στρατηγική - 8
Απουσία Τύχης - 8
7.8
Καλό
Όμορφο παιχνίδι αφηρημένης λογικής, με εντυπωσιακά περιεχόμενα, εύκολους κανόνες και ενδιαφέρον σκοράρισμα...
Διαβάστε το άρθρο στην αρχική δημοσίευση στο post εδώ ή και παρακάτω:
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 3
Ευκολία Εκμάθησης - 9.5
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 9.5
Στρατηγική - 8
Απουσία Τύχης - 8
7.8
Καλό
Όμορφο παιχνίδι αφηρημένης λογικής, με εντυπωσιακά περιεχόμενα, εύκολους κανόνες και ενδιαφέρον σκοράρισμα...
Σχεδιαστής | Filip Głowacz |
Εικονογράφηση | Zbigniew Umgelter |
Εκδόσεις | Board&Dice |
Χρονιά | 2021 |
Αριθμός Παικτών | 2–4 |
Προτείνεται για | 2–3 παίκτες |
Διάρκεια | 30–40 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Κάποιο απαραίτητο κείμενο, Χρήση μικρού βοηθητικού σημειώματος |
Κύρια Ονομασία | Mandala Stones |
Εναλλακτικές Ονομασίες | |
Κατηγορία | Abstract (Παιχνίδια), Family (Οικογενειακά) |
Μηχανισμοί | Card Drafting (Τράβηγμα Καρτών), End Game Bonuses (Μπόνους στο Τέλος της Παρτίδας), Pattern Recognition (Αναγνώριση Μοτίβων), Set Collection (Συλλογή Σετ) |
Βραβεία | |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | |
Κανόνες (Ελληνικά) |
