Βαθμολογία: 8.40
Κατάταξη: 161
Σχεδιαστής | Phil Walker-Harding |
Παίκτες | 2–4 |
Διάρκεια | 40–50 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Γλώσσα | Μέτρια ύπαρξη κειμένου μέσα στο παιχνίδι, Χρειάζεται βοηθητικό σημείωμα ή επικόλληση κειμένου |
Κατηγορία | Ancient (Αρχαιότητας),Strategy (Στρατηγικής) |
Εκδόσεις | Arclight, Devir, Galakta, Giochi Uniti, Korea Boardgames, Kosmos, Lautapelit.fi, Piatnik, White Goblin Games |
Στο Imhotep οι παίκτες αναλαμβάνουν τον ρόλο αρχιτεκτόνων στην αρχαία Αίγυπτο, προσπαθώντας να αποκτήσουν την μεγαλύτερη φήμη της εποχής. Στην πραγματικότητα όλοι διαγωνίζονται για το ποιος θα μείνει στην ιστορία ως ο γνωστός αρχιτέκτονας Imhotep του οποίου τα μεγαλουργήματα παραμένουν μέχρι και σήμερα το ίδιο επιβλητικά όπως τότε. Οι παίκτες κατά τη διάρκεια έξι γύρων, μετακινούν μεγάλους ξύλινους δομικούς κύβους στο χρώμα τους, που απεικονίζουν τις τεράστιες δομικές πέτρες της εποχής και προσπαθούν να κατασκευάσουν τα πέντε μεγάλα μνημεία της αρχαίας Αιγύπτου. Στο γύρο του ένας παίκτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα στις παρακάτω 4 επιλογές: Να σκαλίσουν 3 πέτρες για να είναι άμεσα διαθέσιμες στο προσωπικό τους ενεργό απόθεμα, να φορτώσουν μια πέτρα του χρώματος τους σε ένα από τα καράβια που θα παραδώσουν στα εργοτάξια των μεγάλων μνημείων, να σαλπάρουν ένα καράβι, εφόσον έχει γεμίσει το ελάχιστο επιτρεπτό φορτίο, προς ένα από τα υπό κατασκευή μνημεία ή τέλος να παίξουν μια κάρτα που έχουν προηγουμένως προμηθευτεί από την αγορά, ως ενέργεια στον γύρο τους. Αν και η περιγραφή μέχρι στιγμής ακούγεται απλή και το παιχνίδι δείχνει εύκολο σε κανόνες, δεν πρέπει να ξεχάσετε ότι οι άλλοι παίκτες προσπαθούν διαρκώς να σας χαλάσουν τα σχέδια και να σας κόψουν όσο περισσότερο μπορούν, φυσικά εις όφελος των δικών τους σχεδίων. Μόνο εκείνοι με τον καλύτερο χρονισμό αλλά και τις πέτρες που θα στηρίξουν τα σχέδια τους θα καταφέρουν να γίνουν ο πιο φημισμένος αρχιτέκτονας της αρχαίας Αιγύπτου που θα μείνει για πάντα στην ιστορία, ο Imhotep…
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 7
Ευκολία Εκμάθησης - 8.5
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 9.5
Στρατηγική - 8
Απουσία Τύχης - 8.5
8.4
Πολύ Καλό
Έξυπνο παιχνίδι ελέγχου περιοχών στην αρχαία Αίγυπτο όπου οι παίκτες προσπαθούν να αποκτήσουν τη φήμη του καλύτερου αρχιτέκτονα της εποχής...
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 7
Ευκολία Εκμάθησης - 8.5
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 9.5
Στρατηγική - 8
Απουσία Τύχης - 8.5
8.4
Πολύ Καλό
Έξυπνο παιχνίδι ελέγχου περιοχών στην αρχαία Αίγυπτο όπου οι παίκτες προσπαθούν να αποκτήσουν τη φήμη του καλύτερου αρχιτέκτονα της εποχής...
- 120 wooden blocks (“stones”). 30 in each of the game colors: black, white, brown and gray
- 5 double sided Site Boards
- 1 scoring track board
- 8 ship tokens
- 4 supply sled tokens, 1 in each of the game colors: black, white, brown and gray
- 21 round cards
- 34 market cards
Σχεδιαστής | Phil Walker-Harding |
Εικονογράφηση | Michaela Kienle, Miguel Coimbra |
Εκδόσεις | Arclight, Devir, Galakta, Giochi Uniti, Korea Boardgames, Kosmos, Lautapelit.fi, Piatnik, White Goblin Games |
Χρονιά | 2016 |
Αριθμός Παικτών | 2–4 |
Προτείνεται για | 3–4 παίκτες |
Διάρκεια | 40–50 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Μέτρια ύπαρξη κειμένου μέσα στο παιχνίδι, Χρειάζεται βοηθητικό σημείωμα ή επικόλληση κειμένου |
Κύρια Ονομασία | Imhotep |
Εναλλακτικές Ονομασίες | |
Κατηγορία | Ancient (Αρχαιότητας), Strategy (Στρατηγικής) |
Μηχανισμοί | Area Control and Area Influence (Ελέγχου Επιρροής Περιοχών), Modular Board (Ταμπλό που Αλλάζει), Set Collection (Συλλογή Σετ) |
Βραβεία | 2016 Spiel des Jahres Nominee |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | |
Κανόνες (Ελληνικά) |
