Κεντρική / Board Games / ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ & ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ: Middle-Earth Quest
Δείτε τι καινούργιο, μόλις έφτασε...

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ & ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ: Middle-Earth Quest

Φίλες και φίλοι του Επιτραπαιζουμε καλησπέρα σας! Δυστυχώς ήρθε η ώρα να αφήσουμε πίσω τις θάλασσες και την ξεγνοιασιά του καλοκαιριού και να προχωρήσουμε στο όμορφο και λίγο πιο δροσερό φθινόπωρο. Αυτό βεβαίως έχει και τα θετικά του καθώς όσο παγώνει ο καιρός και μικραίνει η μέρα τόσο πιο πολύ αυξάνεται η όρεξη μας να μείνουμε σπίτι με καλή παρέα και να στρώσουμε2-3 παρτίδες από τα αγαπημένα μας επιτραπέζια! Έτσι λοιπόν και εγώ αποφάσισα να μαζέψω όλα τα φιλαράκια που είχαν εξαφανιστεί 2 μήνες στις παράλιες και να αρχίσουμε μια νέα και δυναμική επιτραπέζια σεζόν. Γι’ αυτό το μήνα σας έχω ετοιμάσει κάτι αρκετά δυνατό, μια επική περιπέτεια ώστε να μπούμε με φορά στο φθινόπωρο και να ταξιδέψουμε λοιπόν αυτό το μήνα σ έναν κόσμο γνωστό σε όλους μας, στον κόσμο της μέσης γης, θα ασχοληθούμε με το επικό Middle Earth Quest!!!

middle-earth-quest_6
Το Middle Earth Quest (MEQγια χάρη συντομίας) είναι ένα ημισυνεργατικό επιτραπέζιο παιχνίδι φαντασίας, 2-4 παιχτών, στον υπέροχο κόσμο του άρχοντα των δαχτυλιδιών, οπού δημιούργησε ο Τόλκιν, στο οποίο ένας παίχτης χειρίζεται τον κακό Σάουρον και οι υπόλοιποι είναι οι καλοί ήρωες που προσπαθούν να σώσουν τη μέση γη από τις δυνάμεις του κακού. Ένα παιχνίδι διάρκειας περίπου 200 λεπτών. Το ταμπλό του παιχνιδιού είναι πραγματικά υπερπαραγωγή και τεράστιο. Χαρακτηριστικό ότι με το ζόρι χωράει στο τραπέζι αλλά ευτυχώς έχει πάνω του ειδικές θέσεις ώστε τα περισσότερα από τα περιεχόμενα του παιχνιδιού να τοποθετούνται εκεί για εξοικονόμηση χώρου. Υπάρχουν οι πλαστικές φιγούρες των ηρώων αλλά και των υποτακτικών του Σαουρον αλλά ουδέποτε το παιχνίδι ανήκει στην κατηγορία των μινιατουροπαίχνιδων. Έχει ένα σκασμό από κάρτες διαφόρων μεγεθών και σαφώς πολλά πολλά χάρτινα tokens! Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ πλούσιο σε περιεχόμενα παιχνίδι.

middle-earth-quest_11
Στο MEQ λοιπόν οι 2 πλευρές (ήρωες και Σάουρον ) μάχονται μέχρι τελικής πτώσης για το ποιος θα υπερισχύσει στη μέση γη. Η κάθε πλευρά έχει μια κρυφή αποστολή οπού πρέπει να έχει εκπληρώσει όταν φτάσει το τέλος του παιχνιδιού! Αυτή βρίσκεται πάνω σε μια κάρτα οπού τραβάει η κάθε πλευρά στην αρχή κάθε παιχνιδιού μέσα από 5 διαφορετικές έτσι σε κάθε παιχνίδι δεν είναι η ιδία αποστολή συνεχώς αλλάζει αναλόγως την κάρτα που τραβήχτηκε. Πάμε όμως να δούμε το παιχνίδι αναλυτικά:
1ος ξεκινάει να παίζει ο Σάουρον και ακολουθεί ο ήρωας που κάθεται στα αριστερά του μέχρι να έχουν παίξει όλοι. Ο γύρος του Σάουρον χωρίζεται στις έξης 6 φάσεις:
1) Hero Rally Step: Στην οποία οι ήρωες καταστρέφουν την επιρροή που χει εξαπλώσει ο Σάουρον στη μέση γη, στις περιοχές στις οποίες βρίσκονται! Αυτό γίνεται εύκολα και γρήγορα απομακρύνοντας από το ταμπλό τα αντίστοιχα tokens επιρροής από κάθε περιοχή που πατάει ο ήρωας
2) Story Step:Αυτή η φάση δεν παίζεται στον 1ο γύρο παιχνιδιού , ξεκάνει από τον 2ο. Σ’ αυτή τη φάση προχωράνε ΚΑΠΟΙΟΙ από τους 4 δείκτες που υπάρχουν σ’ έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο ταμπλό, προς το τέλος του παιχνιδιού ένας δείκτης είναι ο δείκτης των ηρώων και προχωρεί σε κάθε γύρο 2 θέσεις μπροστά. Οι υπόλοιποι 3 είναι δείκτες του Σάουρον και προχωράνε τόσες θέσεις αναλόγως των καρτών που έχει τοποθετήσει ο Σάουρον σ’ έναν άλλο ειδικό χώρο του ταμπλό! Θεματικά για να το κατανοήσετε είναι αποστολές οπού οι ήρωες πρέπει να πάνε σ’ αυτές τις περιοχές και να κάνουν κάτι ώστε να τις αφαιρέσουν από το ταμπλό! Για κάθε γύρο που δεν πάνε θεωρητικά ο Σάουρον εκπληρώνει τον σκοπό του και αυτό συμβολίζεται με την μετακίνηση του αντιστοίχου δείκτη του τόσες θέσεις μπροστά όσες γράφει η κάρτα-αποστολή. Ο Σαουρον μπορεί να έχει μέχρι 3 τέτοιες κάρτες ταυτόχρονα στο παιχνίδι.
3) Plot Step:Σ’ αυτή τη φάση ο Σαουρον μπορεί να παίξει μια κάρτα αποστολής (που λέγαμε παραπάνω) με σκοπό να αρχίσει να ζορίζει τους ήρωες και να κινεί τους δείκτες του προς το τέλος του παιχνιδιού ή να κάψει μια τέτοια κάρτα-αποστολή από τις ήδη ενεργές του. Τονίζω πως μπορεί να έχει μονό 3 ενεργές τέτοιες αποστολές άρα σ έναν γύρο δεν μπορεί να κάψει και να τοποθετήσει κάποια άλλη αλλά χρειάζονται 2 γύροι για να γίνει αυτό, ένας για να κάψει αυτήν που δεν θέλει και ο επόμενος για να ενεργοποιήσει αυτήν που θέλει. Και αυτή η φάση δεν παίζεται στον 1ο γύρο παιχνιδιού και αυτό γιατί ο Σάουρον ξεκάνει ήδη από το set up με μια τέτοια κάρτα αποστολής στο παιχνίδι!
4) Event Step: Ο Σάουρον τραβάει 3 κάρτες από το ειδικό event deck και επιλύει μια απ’ αυτές αναλόγως ποια πλευρά είναι πιο ισχυρή. Η πλευρά που είναι πιο ισχυρή ορίζεται ως έξης: Οι ήρωες μετρούν την απόσταση του δείκτη τους από τη θέση τερματισμού. Ο Σάουρον χρησιμοποιεί το μικρότερο νούμερο από τα έξης: Την απόσταση του πιο μπροστινού του δείκτη από τη θέση τερματισμού ή την απόσταση όλων των δεικτών του ώστε να περάσουν μια ειδική γραμμή που φαίνεται στο ταμπλό. Οποία πλευρά λοιπόν έχει το μικρότερο νούμερο είναι η ισχυρή. Το παιχνίδι για να ισορροπήσει την κατάσταση μας λέει να επιλύσουμε το event το οποίο θα βοηθήσει πάντα την ομάδα που είναι ανίσχυρη. Έτσι λοιπόν με τα τυχαία αυτά γεγονότα μπορεί η ανίσχυρη πλευρά να βοηθηθεί και να ανακάμψει! Οι κάρτες γεγονότων (event cards) έχουν πάνω νούμερα οπού τα μικρότερα βοηθούν τον Σαουρον και τα μεγαλύτερα τους ήρωες!
5) Action Step:Αυτή είναι η φάση στην οποία ο Σάουρον κάνει τις κινήσεις του με στόχο να εξαπλώσει την επιρροή του να στείλει ή να μετακινήσει τέρατα και υποτακτικούς του στη μέση γη και να τραβήξει κάρτες αποστολής (plot cards) και κάρτες σκιάς.

middle-earth-quest_1

Οι ενέργειες που μπορεί να κάνει ο Σάουρον ορίζονται από τον αριθμό των ηρώων που παίζουν στο παιχνίδι. Άρα σε παιχνίδι 4 παιχτών (Σάουρον +3 ήρωες) μπορεί να κάνει 3 ενέργειες. Αυτές λοιπόν γίνονται πάνω σε μια ειδική περιοχή του ταμπλό (ναι το ξέρω έχει πολλές γι’ αυτό είναι και τεράστιο) με έναν πολύ πρωτότυπο μηχανισμό τον οποίο όμως δεν μπορώ να σας εξηγήσω χωρίς να έχετε οπτική επαφή με το ταμπλό. Θα πούμε όμως λίγα λόγια πιο αναλυτικά για τις ενέργειες που μπορεί να κάνει ο Σαουρον: Μια απ τις 3 ενέργειες λοιπόν είναι να τοποθετήσει στο ταμπλό δείκτες επιρροής σε προέκταση των περιοχών που ενώνονται με τα φρούρια του κακού ή σε περιοχές οπού υπάρχει ήδη επιρροή. Έτσι λοιπόν σιγά σιγά αρχίζει η επιρροή του Σάουρον να εξαπλώνεται στη μέση γη πολύ απειλητικά.
Η 2η ενεργεία οπού έχει στη διάθεση του ο Σάουρον είναι να τραβήξει κάρτες. Υπάρχουν 2 ειδών κάρτες οπού μπορεί να τραβήξει. Οι κάρτες αποστολής που είπαμε πιο πάνω ώστε να αρχίσει να κινεί τους δείκτες του προς το τέλος του παιχνιδιού (δηλαδή θεματικά να εκπληρώνει τον στόχο του) και οι κάρτες σκιάς οι οποίες παίζονται στους ήρωες με σκοπό να τους καθυστερήσουν και να τους εμποδίσουν να ανακόψουν τις δυνάμεις του κακού. Οι κάρτες σκιάς όμως παίζονται ΜΟΝΟ στον γύρο των ηρώων και ο Σάουρον μπορεί να παίξει το πολύ μια σε κάθε γύρο κάθε ήρωα. Αλλά για να τις παίξει τότε θα πρέπει σαφώς να τις έχει τραβήξει στον δικό του γύρο χρησιμοποιώντας αυτήν την ενεργεία.
Η 3η και τελευταία ενεργεία του Σάουρον είναι να μετακινήσει τα τέρατα ή τους υποτακτικούς του πάνω στο ταμπλό ώστε να αρχίσουν μάχη με τους ήρωες ή να τοποθετήσει νέα τέρατα στο ταμπλό ή να γιατρέψει κάποιον από τους υποτακτικούς του κατά 4 πόντους ζημιάς. Τονίζω πως μονό οι υποτακτικοί έχουν ζωή και μπορούν να γιατρευτούν ενώ τα τέρατα χρησιμοποιούνται για μια και μονό μάχη και ανεξαρτήτως αν θα νικήσουν τους ήρωες ή θα νικηθούν μετά βγαίνουν από το παιχνίδι σε αντίθεση με τους υποτακτικούς που παραμένουν μέχρι να εξοντωθούν από τους ήρωες (αν γίνει ποτέ αυτό).
6) Hero Draw Step: Αυτή είναι η τελευταία φάση της σειράς του Σάουρον στην οποία οι ήρωες τραβάνε τόσες κάρτες από το deck τους όσες είναι ο αριθμός του χαρακτηριστικού τους fortitude δηλαδή το σθένος τους, όσο βεβαία πιο μεγάλο είναι αυτό το χαρακτηριστικό (αναγράφεται ξεκάθαρα στο ταμπλό του ηρώα) τόσο το καλύτερο γιατί οι κάρτες στο χέρι του ηρώα χρησιμεύουν για να κάνει όλες τις κινήσεις του στον γύρο του.

middle-earth-quest_5
Μετά λοιπόν την ολοκλήρωση των 6 αυτών φάσεων έρχεται η σειρά του παίχτη στα αριστερά του Σάουρον να παίξει τον γύρο του ακολουθώντας τις έξης 4 φάσεις:
1) Rest Step: Σ’ αυτή τη φάση αν η περιοχή οπού βρίσκεται ο ήρωας δεν περιέχει τέρατα ή υποτακτικούς ή δεν βρίσκεται ο ήρωας σε φρούριο του κακού μπορεί να ξεκουραστεί. Το ταμπλό του ηρώα εκτός από τα χαρακτηριστικά που αναγράφει πάνω (σθένος, δύναμη, αντίληψη και σοφία) έχει και 3 θέσεις για να τοποθετούνται οι κάρτες του ηρώα. Στη μια μπαίνει το deck του (life pool), στην άλλη οι κάρτες που έχει χρησιμοποιήσει για να παίξει τις κινήσεις του στον γύρο του(rest pool) και στην 3η οι κάρτες από τη ζημιά που έχει υποστεί στη διάρκεια μιας μάχης με κάποιο τέρας ή υποτακτικό(damage pool). Όταν λοιπόν ο ήρωας κάνει rest (δηλαδή ξεκουραστεί) ανακατεύει όλες τις κάρτες που βρίσκονται στο rest pool του πίσω στο deck του. Οι κάρτες του παίχτη που έχει στο deck του και στο χέρι του είναι ταυτόχρονος και η ζωή του (γι’ αυτό και η ονομασία life pool) άρα πρέπει συχνά να τις επαναφέρει στο deck του γιατί αν τελειώσουν δεν θα μπορεί να κάνει ενέργειες ή ακόμα θα κινδυνεύει και να πέσει αναίσθητος χάνοντας όλη τη ζωή του… Κάθε φορά όμως που ο ήρωας ξεκουράζεται πρέπει να μετακινήσει τον πιο μακρινό από το τέλος δείκτη του Σάουρον μια θέση μπροστά. Άρα θεματικά όσο ξεκουράζονται οι ήρωες τόσο καθυστερούν και αυτό ευνοεί τον Σάουρον . Εάν λοιπόν σ’ αυτή τη φάση ο ήρωας βρίσκεται σε οχυρό του καλού τότε μπορεί εκτός από το να ξεκουραστεί και να γιατρευτεί. Η μονή διάφορα με την απλή ξεκούραση είναι ότι στη γιατρειά ο ήρωας ανακατεύει πίσω στο deck του και τις κάρτες που βρίσκονται στο damage pool του! Άρα λοιπόν ουσιαστικά με μια γιατρειά ο ήρωας έχει πάλι διαθέσιμες όλες τις κάρτες του.
2) Ambush Step: Σ’ αυτή τη φάση αν υπάρχει τέρας ή υποτακτικός στην περιοχή που βρίσκεται ο ήρωας Σάουρον μπορεί να επιλέξει ένα απ’ αυτά και να του επιτεθεί. Εννοείται βεβαία πως αν υπάρχει εχθρός στη περιοχή του ηρώα ο ήρωας δεν μπορεί να κάνει rest στην 1η φάση .
3) Travel Step: Σ’ αυτή τη φάση οι ήρωες ταξιδεύουν στις περιοχές της μέσης γης. Αυτό γίνεται με την χρήση καρτών που έχουν στο χέρι τους. Οι κάρτες έχουν πάνω κάποια σύμβολα όπως δάση, βουνά, ποτάμια κτλ και ο χάρτης του παιχνιδιού έχει μεταξύ των περιοχών κάποια αντίστοιχα σύμβολα και κάποια νούμερα. Αν λοιπόν το σύμβολο για να μετακινηθεί ο ήρωας από μια περιοχή σε μια γειτονική δείχνει ένα βουνό και τον αριθμό 3 πχ ο ήρωας πρέπει να πετάξει μια κάρτα βουνού (οποία θέλει αν έχει πολλές) και να μετακινηθεί στην περιοχή αυτή ή 3 οποιεσδήποτε κάρτες αν δεν έχει κάρτα βουνού. Οι μετακινήσεις γίνονται πάντα σε γειτονικές περιοχές. Αν στην περιοχή που πήγε ο ήρωας υπάρχει εχθρός τότε ο Σάουρον μπορεί να τον ενεργοποιήσει και να επιτεθεί στον ηρώα. Ορισμένες περιοχές όμως είναι από το παιχνίδι επικίνδυνες για τους ήρωες ακόμα και αν δεν έχουν εχθρούς. Αν ο ήρωας μπει σε μια τέτοια περιοχή τότε ο Σάουρον τραβάει 3 κάρτες από το αντίστοιχο deck που είναι πάντα αρνητικές για τον ηρώα και του δίνει αυτήν που αντιστοιχεί στην περιοχή οπού βρίσκεται. Αν καμιά δεν αντιστοιχεί τότε ο ήρωας είναι τυχερός δεν τον εντόπισαν και συνεχίζει ανενόχλητος το ταξίδι του. Διαφορετικά δέχεται τις οποίες συνέπειες της κάρτας πριν συνεχίσει. Αν τώρα ο ήρωας έφτασε σε αδεία περιοχή ή ξεπέρασε όλα τα εμπόδια (μάχες και επικίνδυνες περιοχές) τότε μπορεί να εξερευνήσει την περιοχή στην οποία πήγε και να πάρει οποίο μπόνους δίνει, αν δίνει βεβαία. Αξίζει να σημειωθεί πως αν ο ήρωας δεν νικήσει στην πιθανή μάχη κατά τη διάρκεια του ταξιδίου του το τέρας ή τον υποτακτικό τότε αυτομάτως σταματάει ο γύρος του κάτι πολύ κακό γιατί ο χρόνος πιέζει και μάλιστα πολύ. Ο ήρωας μπορεί να συνεχίσει να κάνει όσα travel step θέλει και να πηγαίνει από περιοχή σε περιοχή όσο έχει κάρτες ή μέχρι να μη νικήσει κάποιον εχθρό και να αναγκαστεί να σταματήσει.
4) Encounter Step: Σ’ αυτή τη φάση ο ήρωας αφού ολοκλήρωσε το ταξίδι του αν δεν βρίσκεται σε επικίνδυνη περιοχή τραβάει 3 κάρτες από ένα άλλο ειδικό deck (αυτές είναι συνήθως καλές για τους ήρωες) και επιλύει εκείνη με το μικρότερο νούμερο που αναφέρεται στην περιοχή που βρίσκεται. Αν καμιά δεν αναφέρεται στην περιοχή του τότε τίποτα δεν συμβαίνει αυτόν τον γύρο.

middle-earth-quest_15
Μετά λοιπόν το encounter step ο γύρος του ήρωα τελειώνει και παραχωρεί τη σειρά του στον επόμενο ηρώα κτλ έως ότου παίξουν όλοι οι ήρωες. Όταν γίνει αυτό ξαναπάμε πάλι απ την αρχή ξεκινώντας έναν γύρο με τον Σάουρον να παίζει κτλ κτλ.  To παιχνίδι τελειώνει όταν μετά τη φάση του Story Step στο γύρο του Σάουρον ένας δείκτης, οποιουδήποτε παίχτη, έχει φτάσει στο φινάλε. Τότε αυτομάτως τσεκάρουμε να δούμε αν η ομάδα που είναι η ισχυρή (δηλαδή έφτασε ο δείκτης της στο φινάλε) έχει ολοκλήρωση την κρυφή αποστολή της. Αν ναι τότε αυτή η ομάδα επικρατεί στη μέση γη και είναι η νικήτρια. Αν καμιά ομάδα δεν είναι ισχυρή (πχ γιατί φτάσανε δείκτες και των 2 ομάδων ταυτόχρονος στο φινάλε) τότε τσεκάρουμε αν μια ομάδα έχει ολοκληρώσει την αποστολή της και η άλλη όχι και αν ισχύει αυτό τότε αυτή που την έχει ολοκληρώσει θεωρείται νικήτρια. Αν λοιπόν δεν βγει ξεκάθαρος νικητής με τους παραπάνω τρόπους τότε οι 2 πλευρές ετοιμάζονται για μια τελική μάχη. Αναλόγως ποια ομάδα έχει εκπληρώσει την αποστολή γίνονται κάποιες ανακατατάξεις στους δείκτες του ταμπλό και ο Σάουρον στέλνει εάν υποτακτικό του στη τελική μάχη (συγκεκριμένα τα Ringwraiths). Oι ήρωες με τη σειρά τους διαλέγουν ποιος θα σταλεί ώστε να πολεμήσει τα Ringwraiths. Μετά απ’ αυτά ξεκάνει η τελική μάχη οπού θα αναδείξει και τον μεγάλο νικητή. Αν ο ήρωας εξοντώσει τα Ringwraiths τότε νικάει η πλευρά του καλού. Οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα δίνει την νίκη στον Σάουρον και την πλευρά του κακού!!!

middle-earth-quest_9
Σαν τελευταίο κομμάτι του παιχνιδιού άφησα τις μάχες ώστε να σας τις εξηγήσω λίγο πιο αναλυτικά αφού έχετε ήδη διαβάσει το υπόλοιπο παιχνίδι. Οι μάχες είναι αρκετά ωραίες και πρωτότυπες στο MEQ. Οι μάχες γίνονται με χρήση καρτών και η κάθε πλευρά έχει τις δίκες τις κάρτες. Οι ήρωες χρησιμοποιούν τις κάρτες του deck τους (αυτές δηλαδή που χρησιμοποιούν για όλες τις ενέργειες τους) ενώ τα τέρατα κι οι υποτακτικοί του Σάουρον χωρίζονται σε 3 υποκατηγορίες οπού η κάθε υποκατηγορία έχει τις δίκες της κάρτες. Επίσης κάθε ήρωας και κάθε τέρας και υποτακτικός αναγραφούν ξεκάθαρα στο ταμπλό τους, τι είδος μαχητές είναι (δηλαδή αν πολεμούν από απόσταση ή από κοντά). Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στην εξέλιξη της μάχης ώστε να μπορέσει ο κάθε παίχτης να διαβάσει τις πιθανές κινήσεις του αντίπαλου του.

middle-earth-quest_3

Στην αρχή λοιπόν της μάχης τα τέρατα-υποτακτικοί τραβάνε τόσες κάρτες όσες είναι το σθένος τους (fortitude). Οι ήρωες δεν τραβάνε έξτρα κάρτες στην αρχή της μάχης αλλά παίζουν με όσες έχουν απομείνει στο χέρι τους (έχουν τραβήξει κάρτες οι ήρωες στην τελευταία φάση της σειράς του Σάουρον ). Έχουν όμως οι ήρωες ένα χαρακτηριστικό την αντίληψη (agility) η οποία τους επιτρέπει είτε να τραβήξουν έξτρα κάρτες στην αρχή της μάχης είτε να μεγαλώσουν τη δύναμη τους. Η δύναμη του κάθε εμπλεκόμενου σε μάχη είναι ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό γιατί όση δύναμη έχει μέχρι τόση αξία κάρτες μάχης μπορεί να παίξει στη διάρκεια της μάχης.
Κάθε κάρτα μάχης είναι είτε μπλε (μακρινή επίθεση) είτε κόκκινη (επίθεση σώμα με σώμα) και έχει ένα νούμερο κάτω αριστερά από 0 ως 3. Οποία κάρτα παίζεται λοιπόν προσθέτει το νούμερο αυτό στις ήδη παιγμένες κάρτες (κάθε πλευρά κρατεί χωριστά τις κάρτες μάχης της) και όταν αυτό φτάσει τη δύναμη του εμπλεκόμενου της στη μάχη τότε αυτός εξαντλείται και δε μπορεί να παίξει επιπλέον κάρτες. Επίσης οι κάρτες μάχης έχουν πάνω έναν αριθμό που δείχνει την ζημιά που προκαλούν και έναν αριθμό από ασπίδες που δείχνουν πόση ζημιά αποκρούει ένας ήρωας. Τέλος πολλές κάρτες έχουν και ένα κείμενο επάνω τους γραμμένο που είναι η ειδική ικανότητα της κάρτας.

middle-earth-quest_13
Αφού μοιραστούν λοιπόν οι κάρτες οι παίχτες παίζουν κρυφά μια κάρτα από το χέρι τους. Όταν γίνει αυτό αυτές ανοίγονται ταυτόχρονα και επιλύονται. Ο αριθμός της επίθεσης τηλεκάρτας είναι η ζημιά που προκαλεί στον αντίπαλο αλλά αν υπάρχουν ασπίδες σε μια κάρτα τότε αυτές αφαιρούνται από τη μεγίστη ζημιά και αν υπάρχει διάφορα τότε αυτή είναι η τελική ζημιά του γύρου. Εν συνεχεία οι παίχτες αναφωνούν το πόση δύναμη σπατάλησαν οι κάρτες που έπαιξαν και αν κάποια πλευρά φτάσει ή ξεπεράσει τον αριθμό της δύναμης του εμπλεκόμενου χαρακτήρα της τότε αυτός εξαντλείται και δεν μπορεί να παίξει άλλες κάρτες. Η μάχη συνεχίζεται κατά αυτόν τον τρόπο έως ότου να εξαντληθούν και οι 2 εμπλεκόμενοι ή να χάσει ένας από τους 2 όλη τη ζωή του όποτε εκεί σταματάει η μάχη υποχρεωτικά. Αν ηττημένος είναι ο ήρωας, τότε ο Σάουρον προχωρεί τον πιο πίσω δείκτη του μια θέση προς το φινάλε, ο ήρωας χάνει μια κάρτα αντικειμένων (αν έχει) και πηγαίνει να ανακάμψει στο πιο κοντινό οχυρό του καλού. Αν ο ηττημένος προέρχεται από την πλευρά του Σάουρον και είναι τέρας αυτό αφαιρείται από το παιχνίδι. Αν είναι υποτακτικός τότε αυτός σκοτώνεται και βγαίνει μόνιμα από το παιχνίδι. Εξαίρεση αποτελούν τα Ringwraiths τα οποία ακόμα και αν σκοτωθούν επιστρέφουν στο ταμπλό.

middle-earth-quest_12
Αυτό φίλες και φίλοι είναι το επικό MEQ το οποίο δείχνει και είναι λίγο πολύπλοκο, όμως όταν εξοικειωθείτε μ’ αυτό θα δείτε ότι θα σας πωρώσει τόσο μα τόσο πολύ που δεν θα θέλετε να ξεκολλήσετε. Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε και λεμέ: Στα θετικά του παιχνιδιού συγκαταλέγονται οι πρωτότυποι και πολύ καλοί μηχανισμοί του, τα πολλά και σχετικά καλής ποιότητας περιεχόμενα του, η επαναληψιμότητα και η επιλογές που προσφέρει κατά τη διάρκεια του παιξίματος! Στα αρνητικά τώρα δεν βρίσκω κάτι αξιοσημείωτο αλλά αν έπρεπε να έβαζα κάτι υποχρεωτικά θα έβαζα ότι χρειάζεται πολύ χώρο για να στηθεί (ένα κοινό τραπέζι δεν αρκεί) και το ότι κρατεί γύρω στις 3,5 ώρες κάτι που μαζί με το μεγάλο set up του δεν το κάνουν να «πέφτει» στο τραπέζι συχνά. Αγαπητοί αναγνώστες μας εσείς θα τολμήσετε να εμπλακείτε σ’ έναν πόλεμο ανάμεσα στο καλό και το κακό ή θα συνεισφέρετε όσο μπορείτε ώστε οι ήρωες μας να σώσουν τη μέση γη από τον σατανικό Σάουρον ή μήπως θα είστε απ’ αυτούς που θα βάλουν τρικλοποδιά στα σχεδία τους? Θα τολμήσετε να αντισταθείτε για τη σωτηρία της μέσης γης με όλο σας το είναι ή θα τα περιμένετε όλα από τους δολίους ήρωες? Μην φοβάστε, ταξιδέψτε μαζί μας και δεν θα το μετανιώσετε, εξάλλου στις ταινίες το καλό νικάει πάντα στο τέλος… ή μήπως εδώ δεν πρόκειται για ταινία??? Η απόφαση δική σας. Εσείς θα καθορίσετε τις εξελίξεις στη μέση γη… Τολμάτε λοιπόν?

Middle-Earth Quest

Βρείτε τις καλύτερες τιμές, που αλλού?

Σχετικά με Αχιλλέας Γαρυφάλου

Αχιλλέας Γαρυφάλου
Ο Αχιλλέας εργάζεται ως ιδιωτικός υπάλληλος στο Νοσοκομείο Μητέρα και μένει στην περιοχή του Ζωγράφου τα τελευταία 18 χρονιά!Η "τρέλα" με τα επιτραπέζια του έχει κολλήσει από πολύ μικρή ηλικία στις αρχές της δεκαετίας του 90 με το ηρωικό Hero Quest και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με αυξανόμενο ενδιαφέρον! Αγαπημένη του κατηγορία τα θεματικά παιχνίδια στρατηγικής & φαντασίας, που γεμίζουν όμορφα το τραπέζι ενώ παράλληλα αναβλύζουν από το θέμα που πραγματεύονται...

Δείτε επίσης...

1000+ Videos από το Κανάλι μας στο Youtube…

Με μεγάλη μας χαρά σπάμε το φράγμα των 1000+ videos στο κανάλι μας στο Youtube …