Βαθμολογία: 8.20
Κατάταξη: 256
Σχεδιαστής | Gianluca Piacentini |
Παίκτες | 2–4 |
Διάρκεια | 90–120 λεπτά |
Ηλικίες | 14 |
Γλώσσα | Κάποιο απαραίτητο κείμενο, Χρειάζεται βοηθητικό σημείωμα ή επικόλληση κειμένου |
Κατηγορία | Ancient (Αρχαιότητας),Arabian (Αραβίας),Strategy (Στρατηγικής) |
Εκδόσεις | Gotha Games |
Το Tadmor είναι ένα σφιχτό παιχνίδι τοποθέτησης εργατών που πραγματεύεται τα επικά ταξίδια, το εμπόριο και την απόκτηση φήμης κατά μήκος των ατελείωτων καραβανιών της Ερήμου της Συρίας. Οι παίκτες αναλαμβάνουν τον ρόλο πλούσιων εμπόρων με βάση την πόλη Tadmor (επίσης γνωστή και ως Παλμύρα). Θα αυξήσουν τη δύναμη τους και την επιρροή τους επεκτείνοντας το εμπορικό τους δίκτυο και συνεισφέροντας στην πολιτική και θρησκευτική ζωή της πόλης. Στο παιχνίδι η επιτυχία ενός εμπόρου μετράται με πόντους φήμης και ο νικητής θα είναι εκείνος που θα καταφέρει να συγκεντρώσει τους περισσότερους μέχρι το τέλος της παρτίδας. Κάθε παίκτης έχει στη διάθεση του έναν αριθμό από καμήλες και πλοία στο χρώμα του, τα οποία μπορεί να τα στέλνει στο γύρο του να συλλέξουν ξύλο, πέτρες, μάρμαρα ή χρυσό και να χρησιμοποιήσει αυτές τις πρώτες ύλες για να αποκτήσει άλλα σπάνια αγαθά για να να εκπληρώσει συγκεκριμένες αποστολές τις οποίες αναθέτει ο βασιλιάς ή για να συντελέσει στο χτίσιμο του πύργου και του ναού της πόλης. Κάθε μονοπάτι έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα: ο πύργος παρέχει αρκετούς πόντους νίκης κατά την διάρκεια του παιχνιδιού ωστόσο είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Παράλληλα όσο ανεβαίνει το ύψος του πύργου, τόσο κάθε επόμενο επίπεδο απαιτεί περισσότερο. Το κυνήγι για σπάνια αγαθά αποτελεί το κλειδί στο να αποκτήσουν οι παίκτες περισσότερα πλοία και κατά επέκταση να αποκτήσουν ακόμα περισσότερα υλικά, ωστόσο θα πρέπει να αποφασίσουν σωστά. πότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους γιατί τα διαφορετικά set θα τους δώσουν πολύτιμους πόντους νίκης για το τέλος. Οι αποστολές του βασιλιά δείχνουν ευελιξία και ποικιλία, απαιτούν αρκετά υλικά, ωστόσο δίνουν πίσω επιπλέον πόντους νίκης. Τέλος προσδίδουν ένα στιγμιαίο bonus, το οποίο φυσικά μια κατάλληλη στιγμή έχει ιδιαίτερη σημασία. Τέλος το χτίσιμο του ναού είναι μια αργή αλλά αποτελεσματική διαδικασία για να κερδίσει κανείς πόντους νίκης, ωστόσο αν καταφέρει κάποιον να το ολοκληρώσει τότε οι πόντοι θα ανέβουν σχεδόν εκθετικά. Διαφορετικές στρατηγικές είναι εφικτές και ξεκλειδώνουν για τους παίκτες ανάλογα με τα πλακίδια βελτιώσεων που παίρνουν οι παίκτες και θα συντελέσουν να στηθεί μια αποτελεσματική μηχανή για τον ιδιοκτήτη της. Στο παιχνίδι θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα από βελτιώσεις που εξασφαλίζουν ότι κάθε παιχνίδι θα είναι εντελώς διαφορετικό από το προηγούμενο. Το να αυξήσει κανείς την εμπορική του αυτοκρατορία δεν εξασφαλίζει προστασία από τους επιδρομείς, οι οποίοι δρουν σε όλη την έκταση της Συριακής ερήμου καθώς και των θαλασσών. Οι παίκτες θα πρέπει να προσπαθήσουν να αποφύγουν τις επιθέσεις και να προστατεύσουν τα καραβάνια και τις καμήλες τους με έξυπνη τοποθέτηση στον χάρτη…
Κριτική Πιανχιδιού
Θέμα - 6.5
Ευκολία Εκμάθησης - 7
Διασκέδαση - 8
Περιεχόμενα - 8.5
Στρατηγική - 9.5
Απουσία Τύχης - 9.5
8.2
Πολύ Καλό
Κριτική Πιανχιδιού
Θέμα - 6.5
Ευκολία Εκμάθησης - 7
Διασκέδαση - 8
Περιεχόμενα - 8.5
Στρατηγική - 9.5
Απουσία Τύχης - 9.5
8.2
Πολύ Καλό
Σχεδιαστής | Gianluca Piacentini |
Εικονογράφηση | Mario Barbati |
Εκδόσεις | Gotha Games |
Χρονιά | 2017 |
Αριθμός Παικτών | 2–4 |
Προτείνεται για | 2–4 παίκτες |
Διάρκεια | 90–120 λεπτά |
Ηλικίες | 14 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Κάποιο απαραίτητο κείμενο, Χρειάζεται βοηθητικό σημείωμα ή επικόλληση κειμένου |
Κύρια Ονομασία | Tadmor |
Εναλλακτικές Ονομασίες | |
Κατηγορία | Ancient (Αρχαιότητας), Arabian (Αραβίας), Strategy (Στρατηγικής) |
Μηχανισμοί | Action Movement Programming ( Προγραμματισμός Ενέργειας ή Κίνησης), Set Collection (Συλλογή Σετ), Trading (Ανταλλαγής ή Εμπορίου με Άλλους Παίκτες), Worker Placement (Τοποθέτηση Εργατών) |
Βραβεία | |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | |
Κανόνες (Ελληνικά) |
