Βαθμολογία: 7.00
Κατάταξη: 880
Σχεδιαστής | Michael Rieneck |
Παίκτες | 2–4 |
Διάρκεια | 45–45 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Γλώσσα | Κάποιο απαραίτητο κείμενο, Κείμενο που απομνημονεύεται εύκολα, Χρήση μικρού βοηθητικού σημειώματος |
Κατηγορία | Deduction (Διεξαγωγής Συμπερασμάτων),Murder Mystery (Φόνου, Μυστηρίου),Novel Based (Βασισμένο σε Μυθιστόρημα) |
Εκδόσεις | HUCH! & friends, Kaissa Chess & Games |
Saustall (2010) ή αλλιώς στα ελληνικά Το Τέλειο Άλλοθι είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι φόνου και μυστηρίου, όπου οι παίχτες προσπαθούν να μαζέψουν στοιχεία, να ξετυλίξουν το κουβάρι και να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για το ποίος είναι τελικά ο ένοχος, ποιος δεν έχει το Τέλειο Άλλοθι! Γιατί να γίνουν όλα αυτά? Γιατί σε ένα μικρό και ορεινό γραφικό χωριουδάκι της Γερμανίας, βρέθηκε ο κύριος Μόρις Μορτ να κείτεται νεκρός μέσα στο χοιροστάσιο του (στα γερμανικά “Saustall”). Η αστυνομία μιλάει για δολοφονία, καθώς στο χώρο του εγκλήματος βρέθηκαν 8 φονικά αντικείμενα, τα οποία ανήκουν στους κατοίκους του χωριού. Κάθε αντικείμενο ανήκει και σε συγκεκριμένο κάτοικο! Οι παίκτες στο ρόλο αστυνομικών καλούνται να λύσουν το μυστήριο που κρύβεται πίσω από την δολοφονία του άτυχου χωρικού. Πρέπει να βρουν τον δολοφόνο, το κίνητρο του και το φονικό εργαλείο ενώ παράλληλα κάποιοι ίσως και να καλύπτουν τα ίχνη του, δίνοντας του άλλοθι και φορτώνοντας τις ευθύνες αλλού!!!
Στο παιχνίδι οι παίκτες στοιχηματίζουν/ ποντάρουν για τα χαρακτηριστικά του δολοφόνου. Στο γύρο τους κάνουν μια ενέργεια που τους επιτρέπει να δώσουν άλλοθι σε κάποιο ύποπτο. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού όμως, οι ενέργειες των άλλων παικτών μπορεί να ακυρώσουν κάποια άλλοθι, καθώς επίσης μπορεί να μειώσουν ή και να ενισχύσουν τις πιθανότητες να θεωρηθεί κάποιος συγκεκριμένος ήρωας ένοχος. Με την εις άτοπον απαγωγή όμως κάποιος από τους χωρικούς θα βγει τελικά ένοχος καθώς τα στοιχεία που ενοχοποιούν και αποδεικνύουν τον δολοφόνο δεν μπορούν να αλλαχθούν ή να αφαιρεθούν. Οι παίκτες είναι πολύ σημαντικό να εξετάζουν τα στοιχεία προσεχτικά καθώς στο τέλος του παιχνιδιού, ένα από τα στοιχεία θα τραβηχτεί και τότε ο ένοχος θα φανερωθεί!
Στο παιχνίδι επίσης, οι παίκτες μπορούν να δυσκολεύσουν την έρευνα κάποιου αντιπάλου τους, δίνοντας του την εναλλακτική είτε να πραγματοποιήσει μια υποχρεωτική ενέργεια είτε να χάσει το γύρο του και να παίξουν αυτοί τη σειρά του ή και αν δεν δεχτεί να ρισκάρει να πάρει αρνητικούς πόντους. Στο τέλος του παιχνιδιού, οι παίκτες σκοράρουν πόντους ανάλογα με το πόσα στοιχεία έχουν αποκαλύψει, αν βρήκαν τον ένοχο, το κίνητρο και το φονικό αντικείμενο ή και παίρνουν αρνητικούς πόντους για ανεκπλήρωτες ενέργειες που δεν κατάφεραν να πραγματοποιήσουν. Ο παίκτης ή οι παίκτες με τους περισσότερους πόντους νίκης είναι ο νικητής του Saustall, κατάφερε να λύσει το μυστήριο της δολοφονίας στο χοιροστάσιο!
Σχεδιαστής | Michael Rieneck |
Εικονογράφηση | Victor Boden |
Εκδόσεις | HUCH! & friends, Kaissa Chess & Games |
Χρονιά | 2010 |
Αριθμός Παικτών | 2–4 |
Προτείνεται για | 3–4 παίκτες |
Διάρκεια | 45–45 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Κάποιο απαραίτητο κείμενο, Κείμενο που απομνημονεύεται εύκολα, Χρήση μικρού βοηθητικού σημειώματος |
Κύρια Ονομασία | Saustall |
Εναλλακτικές Ονομασίες | Saustall: Kommissar Kluftingers schwierigster Fall |
Κατηγορία | Deduction (Διεξαγωγής Συμπερασμάτων), Murder Mystery (Φόνου, Μυστηρίου), Novel Based (Βασισμένο σε Μυθιστόρημα) |
Μηχανισμοί | Betting and Wagering (Στοιχηματίζοντας) |
Βραβεία | |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | |
Κανόνες (Ελληνικά) |