Βαθμολογία: 7.20
Κατάταξη: 838
Σχεδιαστής | Pierre Canuel |
Παίκτες | 2–5 |
Διάρκεια | 60–75 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Γλώσσα | Δεν υπάρχει κείμενο μέσα στο παιχνίδι |
Κατηγορία | Ancient (Αρχαιότητας),City Building (Κτίσιμο Πόλης),Negotiation / Trading (Διαπραγμάτευσης / Εμπορίου),Prehistoric (Προϊστορίας),Print & Play (Τύπωσε & Παίξε) |
Εκδόσεις | Mage Company |
Φανταστείτε τον εαυτό σας περίπου 10.000 χρόνια πίσω στο χρόνο, στην άπω ανατολή. Η φυλή σας παράτησε την νομαδική ζωή και αποφάσισε να κατασταλάξει και για φτιάξει τον πρώτο της οικισμό στην εύφορη κοιλάδα. Η κοινότητα σας κατάφερε να καλλιεργήσει και να μαζέψει σοδειές αλλά και να μεγαλώσει ζώα. Με το επόμενο φεγγάρι θα βγει και η επόμενη γενιά της φυλής σας με νέα μωρά και νεογνά. Όλοι στη φυλή είναι χαρούμενοι και ευγνώμονες στους θεούς αλλά και στην θεά μητέρα για όλα όσα έχει προσφέρει μέχρι τώρα. Η φυλή σας όμως δεν είναι η μοναδική που αποφάσισε να εγκατασταθεί στην όμορφη κοιλάδα. Άλλες νομαδικές φυλές αποφασίζουν να φτιάξουν τα πρώτα τους σπίτια δίπλα στα δικά σας. Βωμοί, πηγάδια και στάβλοι ξεπηδάνε κάθε μέρα, ενώ οι νέες γενεές χτίζουν επάνω στα ερείπια των προηγμένων σπιτιών, σηκώνοντας τα νέα τους σπίτια, ακόμα πιο ψηλά. Ο πλούτος έχει αρχίσει να φαίνεται σε όλη την κοιλάδα. Ποια φυλή όμως θα κυριαρχήσει και θα περάσει στην ιστορία με τα περισσότερα οικοδομήματα και κατορθώματα? Στο Hoyuk κάθε παίκτης αναλαμβάνει τον ρόλο μιας φυλής που έρχεται να εγκατασταθεί στην όμορφη κοιλάδα και να χτίσει το χωριό της. Οι νεολιθικοί οικισμοί θα αρχίσουν να γεμίζουν το ταμπλό με την κοιλάδα καθώς οι παίκτες θα εξαπλώνονται ολοένα και περισσότερο. Φούρνοι και Βωμοί θα διακοσμήσουν τα νέα σπίτια και στάβλοι θα προσαρτηθούν δίπλα στις οικογένειες. “Hoyuk” στα Τούρκικα σημαίνει ο λόφος και το παιχνίδι έχει πάρει το όνομα του από το σχήμα των σπιτιών εκείνης της εποχής , που έμοιαζαν με μικρούς λόφους. Οι άνθρωποι της εποχής έμπαιναν σε αυτά τα πρώτα σπίτια από τις οροφές των κτιρίων τους. Ο σκοπός σε αυτό το παιχνίδι είναι να χτίσετε τον καλύτερο οικισμό και να συγκεντρώσετε τους περισσότερους πόντους νίκης, δίνοντας το δώρο της υστεροφημίας στη φυλή σας…
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 6
Ευκολία Εκμάθησης - 8
Διασκέδαση - 7
Περιεχόμενα - 8
Στρατηγική - 7
Απουσία Τύχης - 7
7.2
Καλό
Όμορφη παραγωγή από την Mage Company σε μια νέα ιδέα για το πως θα έπρεπε να είναι τα παιχνίδια τοποθέτησης πλακιδίων...
Κριτική Παιχνιδιού
Θέμα - 6
Ευκολία Εκμάθησης - 8
Διασκέδαση - 7
Περιεχόμενα - 8
Στρατηγική - 7
Απουσία Τύχης - 7
7.2
Καλό
Όμορφη παραγωγή από την Mage Company σε μια νέα ιδέα για το πως θα έπρεπε να είναι τα παιχνίδια τοποθέτησης πλακιδίων...
- 1 game board (80×60 cm)
- 5 Figurine pawns (wooden discs in five colors)
- 1 Player marker (tile)
- 125 House tiles (in five colors, 25 per player)
- 40 Pen tiles
- 20 Wooden Shrine pieces
- 20 Wooden Oven pieces
- 20 Wooden Villager meeples
- 20 Wooden Cattle pieces
- 1 Wooden Shaman meeple
- 15 Construction cardboards
- 24 Catastrophe cards
- 70 Aspect cards
- 3 Rulebooks (EN-GE-FR)
Σχεδιαστής | Pierre Canuel |
Εικονογράφηση | Anthony Cournoyer, Michael Andresakis |
Εκδόσεις | Mage Company |
Χρονιά | 2006 |
Αριθμός Παικτών | 2–5 |
Προτείνεται για | 2–5 παίκτες |
Διάρκεια | 60–75 λεπτά |
Ηλικίες | 10 |
Εξάρτηση από γλώσσα | Δεν υπάρχει κείμενο μέσα στο παιχνίδι |
Κύρια Ονομασία | Hoyuk |
Εναλλακτικές Ονομασίες | |
Κατηγορία | Ancient (Αρχαιότητας), City Building (Κτίσιμο Πόλης), Negotiation / Trading (Διαπραγμάτευσης / Εμπορίου), Prehistoric (Προϊστορίας), Print & Play (Τύπωσε & Παίξε) |
Μηχανισμοί | Action Point Allowance System (Σύστημα Διαχείρισης Ενεργειών), Modular Board (Ταμπλό που Αλλάζει), Simulation (Προσομοίωσης), Tile Placement (Τοποθέτηση Πλακιδίων) |
Βραβεία | |
Παίξτε το Online | |
Κανόνες (Αγγλικά) | Κατεβάστε τους Κανόνες (Αγγλικά) |
Κανόνες (Ελληνικά) |
