Το Tapestry είναι ένα δίωρο παιχνίδι για 1-5 παίκτες που σχεδιάστηκε από τον Jamey Stegmaier. Δημιουργήστε τον πολιτισμό με την πιο πλούσια ιστορία, ξεκινώντας από την αρχή της ανθρωπότητας και φτάνοντας στο μέλλον. Τα μονοπάτια που επιλέγετε θα διαφέρουν σημαντικά από τα γεγονότα ή τους ανθρώπους του πραγματικού κόσμου. Ο …
Διαβάστε Περισσότερα »Αρχείο Blog
Scythe (2016)
Πρόκειται για μια περίοδο ανησυχίας και ξεσηκωμού στην Ευρώπη του 1920, ΟΙ στάχτες από τον πρώτο μεγάλο πόλεμο ακόμα πέφτουν επάνω στο λευκό χιόνι και η καπιταλιστική πόλη κράτος γνωστή και ως “Εργοστάσιο” η οποία τροφοδότησε με βαριά mechs τον πόλεμο, έκλεισε τις πόρτες της, τραβώντας πλέον την προσοχή των …
Διαβάστε Περισσότερα »Between Two Cities (2015)
Βρισκόμαστε στις αρχές του 1800, μια εποχή έντονης αστικοποίησης και κατασκευών. Είστε ένας αστικός αρχιτέκτονας από τον οποίο ζητήθηκε να σχεδιάσει δυο νέες πόλεις. Έργα τέτοιου βεληνεκούς και απαιτήσεων χρειάζονται τις ικανότητες παραπάνω τους ενός και για το λόγο αυτό αποφασίζετε να μοιράσετε την δουλειά ανάμεσα σε εσάς και σε …
Διαβάστε Περισσότερα »