Κεντρική / Game / Cry Havoc (2016)

Cry Havoc (2016)


Το Cry Havoc είναι ένα ασύμμετρο παιχνίδι ελέγχου περιοχών με ένα έντονο άρωμα πολεμικού παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει στον κινητήρα του την διαχείριση και το παίξιμο των καρτών από το χέρι των παικτών ενώ εισάγει αρκετά πρωτότυπους και ισορροπημένους μηχανισμούς. Θεματικά το σκηνικό μας μεταφέρει σε έναν πλανήτη βγαλμένο από τα πιο όμορφα σενάρια επιστημονικής φαντασίας, όπου κάθε παίκτης χειρίζεται μια από τις τέσσερις διαθέσιμες φυλές στον χάρτη, κάθε μια με τις ιδιαίτερες δυναμικές της, με τα πλεονεκτήματα της και τα μειονεκτήματα της. Το παιχνίδι έρχεται με 54 ολοζώντανες μινιατούρες αξιοπρεπούς μεγέθους και ένα τεράστιο χάρτη ταμπλό καθώς και μια πληθώρα όμορφα εικονογραφημένες κάρτες. Αν και το παιχνίδι παίζει πολύ όμορφα με όλους τους αριθμούς παικτών σας συνιστάμε να το δοκιμάσετε με τέσσερις έτσι ώστε να σας βγάλει τον καλύτερο του εαυτό. Επίσης σίγουρα κάθε παρτίδα θα είναι περισσότερο απολαυστική από την προηγούμενη, καθώς οι παίκτες θα μαθαίνουν καλύτερα τις φυλές και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά τους…

Το Cry Havoc είναι ένα ασύμμετρο παιχνίδι ελέγχου περιοχών με ένα έντονο άρωμα πολεμικού παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει στον κινητήρα του την διαχείριση και το παίξιμο των καρτών από το χέρι των παικτών ενώ εισάγει αρκετά πρωτότυπους και ισορροπημένους μηχανισμούς. Θεματικά το σκηνικό μας μεταφέρει σε έναν πλανήτη βγαλμένο από τα πιο όμορφα σενάρια επιστημονικής φαντασίας, όπου κάθε παίκτης χειρίζεται μια από τις τέσσερις διαθέσιμες φυλές στον χάρτη, κάθε μια με τις ιδιαίτερες δυναμικές της, με τα πλεονεκτήματα της και τα μειονεκτήματα της. Το παιχνίδι έρχεται με 54 ολοζώντανες μινιατούρες αξιοπρεπούς μεγέθους και ένα τεράστιο χάρτη ταμπλό καθώς και μια…

Κριτική Παιχνιδιού

Θέμα - 7.5
Ευκολία Εκμάθησης - 7
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 10
Στρατηγική - 8.5
Απουσία Τύχης - 7

8.2

Πολύ Καλό

Όμορφο και χορταστικό στο μάτι με μερικά δυνατά και πρωτότυπα σημεία, ανταμείβει σε κάθε του παρτίδα. Προτείνεται να το παίξετε με τέσσερις παίκτες...

User Rating: 3.9 ( 1 votes)

Διαβάστε το άρθρο του Αχιλλέα Γαρυφάλου την στήλη του ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ & ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ εδώ ή και παρακάτω:

Φίλοι και φίλες του Επιτραπαιζουμε καλησπέρα σας άλλο έναν μήνα! Έναν μήνα ο οποίος συνηθίζεται να είναι γιορτινός και να μετράμε αντίστροφα τις ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα όπου όλοι θα απολαύσουμε όμορφες στιγμές με καλή παρέα σε κάποιο σπίτι συνήθως Και τι καλύτερο από το να παίξεις και καμία παρτιδούλα από τα αγαπημένα σου παιχνίδια όταν έχεις χρόνο και καλή παρέα? Επίσης λίγο ή πολύ όλοι μας θα αγοράσουμε έστω κάτι μικρό για δωρο στους εαυτούς μας. Το αξίζουμε άλλωστε ολόκληρο τον χρόνο το περιμένουμε και τι καλύτερο από ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι να κοσμεί το δέντρο μας και να ανυπομονούμε να το ανοίξουμε και να το στήσουμε στο τραπέζι μας!!! Αρκετά όμως με αυτά έχουμε ακόμα αρκετό καιρό για να  επανέλθουμε στο σήμερα και ας μιλήσουμε για ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι το όποιο μόλις κυκλοφόρησε. Ένα παιχνίδι με θέμα sci-fi που έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στον χώρο του gaming το ονομαζόμενο Cry Havoc!!!

Το Cry Havoc είναι ένα παιχνίδι για 2-4 παίκτες μέσης διάρκειας περίπου 90 λεπτών Στο Cry Havoc 3 φυλές οι άνθρωποι μηχανές  και οι pilgrims (κάτι σαν εξωγήινοι) εισβάλουν στον πλανήτη των trogs (τρογλωδυτών) με σκοπό να εκμεταλλευτούν τα πλούσια κοιτάσματα του και να αποκτήσουν τον έλεγχο τους. Πρόκειται για ένα καθαρά ασύμμετρο παιχνίδι καθ ως οι παίχτες χειρίζονται μια από τις 4 φυλές οι όποιες παίζουν εντελώς μα εντελώς διαφορετικά Έτσι αν πάρεις σε επόμενη παρτίδα σου άλλη φυλή θα νοιώσεις ότι παίζεις ένα άλλο παιχνίδι Σ αυτόν τον τομέα η Portal (η εταιρεία που έχει εκδώσει το Cry Havoc τα κατάφερε περίφημα ομολογώ).

Το παιχνίδι αποτελείται από ένα μεγάλο ταμπλό διπλής όψεως αναλόγως των αριθμό των παιχτών, αρκετές κάρτες, πολλά tokens, προσωπικά ταμπλό και κτίρια κάθε φυλής, κάποιες ειδικές ικανότητες κάθε φυλής (skills), καθώς και πολλές μινιατούρες για την κάθε φυλή (δυστυχώς όμως όλες οι μινιατούρες της κάθε φυλής είναι ακριβώς ίδιες κάτι που με ψιλοχαλασε ομολογώ). Οι κάρτες χωρίζονται σε κάρτες φυλής (που είναι 8 και μοναδικές για κάθε φυλή) και κάρτες τερέν δηλαδή κάρτες που τις παίρνουν οι παίκτες στη διάρκεια του παιχνιδιού και τις προσθέτουν στις κάρτες φυλής τους αλλά χρησιμοποιούνται σε ορισμένα τερέν του ταμπλό Οι κάρτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για 2 λόγους 1ος είναι στη μάχη αν έχουν κάποιο κείμενο ότι χρησιμοποιούνται εκεί και λένε ξεκάθαρα τι κάνουν . Οι κάρτες φυλής που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μάχη χρησιμοποιούνται σε όλα τα τερέν, ενώ οι κάρτες τερέν μόνο στα συγκεκριμένα τα οποία δείχνουν ξεκάθαρα με ένα σύμβολο στο κάτω αριστερά μέρος τους. Ο 2ος τρόπος χρήσης μιας κάρτας είναι να την κάψει ο παίκτης και να κερδίσει τα σύμβολα που έχει πάνω της. Αυτά είναι κάποια βέλη που χρησιμεύουν στην κίνηση, κάποια εργαλεία που χρησιμεύουν στο χτίσιμο και κάποια ανθρωπάκια που χρησιμεύουν στη στρατολόγηση νέων μονάδων Τα skills των παικτών χρησιμοποιούνται μια φορά ανά γύρο και κάνουν αυτό που λέει η κάρτα.

Αναλόγως τον αριθμό των παιχτών παίζουν και αντίστοιχες φυλές Έτσι για να μπορέσει κάποιος παίκτης να ελέγξει τους trogs πρέπει να παίζουν και οι 4 παίκτες Διαφορετικά οι παίκτες επιλέγουν ελεύθερα όποια από τις άλλες 3 φυλές επιθυμούν και οι trogs παίζουν πάντα ως ουδέτερη φυλή καθώς πρέπει να αμυνθούν στην εισβολή που γίνεται στον πλανήτη τους! Πάμε όμως να δούμε το παιχνίδι λίγο πιο αναλυτικά:

Το Cry Havoc παίζεται σε 5 γύρους (ίσως και λιγότερους αν ενεργοποιηθούν κάποιες προϋποθέσεις) όπου ο κάθε γύρος αποτελείται από τις εξής 6 φάσεις:

1) Event Phase: Σ αυτή τη φάση απλώς ενεργοποιείται ένα τυχαίο γεγονός το οποίο και επιλύουν όλοι οι παίκτες.

2) Draw Phase: Σ αυτή τη φάση κάθε παίχτης τραβάει 4 κάρτες από το προσωπικό του deck καρτών (αυτό της φυλής του). Έπειτα αν έχει πάνω από 7 κάρτες στο χέρι του πρέπει να κάψει κάρτες μέχρι να μείνει με 7 το πολύ.

3) Αction Phase: Η κυριότερη φάση του παιχνιδιού. Με σειρά λοιπόν οι παίκτες (υπάρχει ένας πίνακας που δείχνει την σειρά που παίζουν οι παίκτες, στην αρχή βγαίνει τυχαία μετά όμως οι παίκτες μπορούν να το διαχειριστούν) επιλέγουν και κάνουν μια ενέργεια από τις 5 διαθέσιμες που υπάρχουν και θα δούμε παρακάτω  ποιες είναι αυτές. Αφού ολοκληρώσουν όλοι οι παίκτες μια ενέργεια και πάλι ξεκινώντας από τον 1ο παίκτη οι παίκτες εκτελούν μια 2η ενέργεια και αυτό συνεχίζεται έως ότου όλοι οι παίκτες να έχουν ολοκληρώσει 3 ενέργειες ο καθένας.

Οι πιθανές ενέργειες που μπορούν να κάνουν οι παίκτες είναι οι ακόλουθες:

-κίνηση: οι παίκτες καίνε κάρτες από το χέρι τους (όσες θέλουν) και κινούνται τόσο όσα τα σύμβολα κίνησης πάνω σ αυτές. Έτσι πχ αν ένας παίχτης κάψει 2 κάρτες με 4 σύμβολα κίνησης πάνω τους μπορεί είτε να κινήσει μια μονάδα 4 θέσεις, είτε 4 μονάδες 1 θέση είτε όποιον άλλο συνδυασμό επιθυμεί. Αν κατά την κίνηση του μπει σε περιοχή όπου υπάρχει κάποιο exploration token δηλαδή φανταστείτε το σαν κάποιο μέρος που μπορεί να εξερευνηθεί) αμέσως το ανοίγει και παίρνει το αντίστοιχο μπόνους. Αν όμως βρεθεί σε περιοχή όπου υπάρχει trog token, θεματικά ο παίχτης μας έπεσε σε ενέδρα τρωγλοδυτών, τότε το ανοίγει τοποθετεί τόσους τρωγλοδύτες στην περιοχή όσους αναγράφει το τοκεν κι αμέσως στη περιοχή μπαίνει ένα battle token δηλαδή γίνεται περιοχή μάχης, η οποία θα επιλυθεί στην επόμενη φάση Αν μπει σε άδεια περιοχή και σταματήσει εκεί την κίνηση του αμέσως παίρνει τον έλεγχο της περιοχής. Τέλος αν μπει σε περιοχή με μονάδες αντίπαλης φυλής πάλι τοποθετείται στην περιοχή battle token και θα γίνει μάχη στην επόμενη φάση. ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν μπορούν να μπουν σε περιοχή μάχης άλλες μονάδες κανενός παίκτη (ούτε του επιτιθέμενου ούτε του αμυνόμενου).

-Στρατολόγηση: οι παίκτες μπορούν να κάψουν πάλι κάρτες (όσες θέλουν) και να χρησιμοποιήσουν τα σύμβολα αυτών που αναφέρονται στη στρατολόγηση για να τοποθετήσουν νέες μονάδες από το απόθεμα τους στο αρχηγείο τους. Να σημειωθεί εδώ ότι το παιχνίδι δεν έχει player elimination καθώς απαγορεύεται οι παίκτες να επιτεθούν σε αντίπαλα αρχηγεία.

-χτίσιμο κτιρίων: Κάθε φυλή έχει έναν αριθμό από κτίρια τα οποία μπορεί να κτίσει σε περιοχές όπου ελέγχει. Για να γίνει αυτό πάλι οι παίκτες καίνε κάρτες από το χέρι τους (όσες θέλουν) και χρησιμοποιούν τα εργαλεία αυτών ώστε να κτίσουν ή να ενεργοποιήσουν τα κτίρια τους. Κάθε κτίρια έχει ένα κόστος χτισίματος κι ένα ενεργοποίησης. Αν οι παίκτες έχουν κάψει κάρτες με επαρκή εργαλεία πάνω τους μπορούν να κάνουν και χτίσιμο και ενεργοποίηση στην ίδια ενέργεια. Υπάρχουν κάποιοι σημαντικοί κανόνες σχετικά με τα κτίρια όπως είναι: Κάθε κτίριο μπορεί να ενεργοποιηθεί μόλις μια φορά ανά ενέργεια. Δεν μπορεί να χτιστή κτίριο σε περιοχή μάχης (δηλαδή που έχει battle token πάνω της). Τα κτίρια σε περιοχή μάχης δεν μπορούν να ενεργοποιηθούν

Κι αν ένας παίχτης χάσει τον έλεγχο περιοχής όπου έχει πάνω κτίριο το κτίριο παραμένει εκεί αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι να ανακτήσει ο παίχτης την περιοχή

-να τραβήξει 2 κάρτες: Oι παίκτες μπορούν να τραβήξουν 2 κάρτες από οποιοδήποτε deck (είτε της φυλής τους είτε κάποιου τερέν) και να κρατήσουν την μια από αυτές

-Να ενεργοποιήσουν το σκοράρισμα. Αν ενεργοποιηθεί το σκοράρισμα τότε όλοι οι παίκτες στο τέλος του γύρου βαθμολογούνται για τον αριθμό κρυστάλλων όπου υπάρχουν σε περιοχές όπου ελέγχουν. (ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΊΩΣΗ Οι Home βαθμολογούν το μισό αριθμό των συνολικών κρυστάλλων τους με στρογγυλοποίηση προς τα πάνω). Ο παίχτης που ενεργοποίησε το σκοράρισμα θα πάρει μπόνους και έξτρα πόντους αναλόγως τις περιοχές τις οποίες ελέγχει. Αν κανείς παίχτης δεν ενεργοποιήσει το σκοράρισμα τότε κανένας παίχτης δε θα πάρει πόντους εκείνο τον γύρο

4) Battle resolution: Σ αυτή τη φάση επιλύονται οι μάχες όπου είχαν προκύψει στην προηγούμενη φάση. Οι μάχες λοιπόν επιλύονται ως έξης: Πρώτα προστίθεται στην περιοχή μάχης ένας κρύσταλλος από το απόθεμα. Στη συνέχεια ο επιτιθέμενος τοποθετεί όλες τις μονάδες του με όποιον τρόπο επιθυμεί πάνω στο ταμπλό μάχης. Εν συνέχεια ο αμυνόμενος κάνει το ίδιο. Μετά έρχεται η ώρα των καρτών μάχης. Πρώτα λοιπόν ο επιτιθέμενος αν θέλει μπορεί να παίξει μια κάρτα μάχης. Ύστερα είναι η σειρά του αμυνόμενου κι αυτό συνεχίζεται μέχρι και οι 2 παίκτες να μη θέλουν να παίξουν άλλες κάρτες. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως εάν ένας παίχτης αποφασίσει να μη παίξει κάρτα όταν είναι η σειρά του τότε δεν μπορεί να παίξει άλλη κάρτα στο υπόλοιπο της μάχης κι ο αντίπαλος του μπορεί να παίξει όσες θέλει και να πάρει σημαντικό πλεονέκτημα.

Τέλος φτάνουμε στην επίλυση της μάχης με βάση το ειδικό ταμπλό το οποίο θα εξηγήσουμε κι άλας. Το ταμπλό της μάχης λοιπόν χωρίζεται σε 3 μέρη που αντιστοιχούν στα 3 objectives (προτεραιότητες ας πούμε) της μάχης: Τον έλεγχο της περιοχής, το να παρθούν αιχμάλωτοι και το να σκοτωθούν αντίπαλες μονάδες. Αυτές οι 3 περιοχές επιλύονται με σειρά από πάνω προς τα κάτω δηλαδή από τον έλεγχο περιοχής προς την αιχμαλωσία και τέλος την εξόντωση των αντίπαλων μονάδων. Στο 1ο λοιπόν μέρος του έλεγχου οποίος παίχτης έχει εκεί περισσότερες μονάδες στην επίλυση της μάχης κερδίζει τον έλεγχο της περιοχής. Σε περίπτωση ισοπαλίας κερδίζει ο αμυνόμενος παίκτης. Ο παίχτης που νίκησε σ αυτό το objective και κράτησε την περιοχή παίρνει 2 πόντους νίκης επιτόπου. Στο objective της αιχμαλωσίας ο παίχτης που έχει τις περισσότερες μονάδες μπορεί να πάρει αιχμάλωτη μια μονάδα του αντιπάλου του από οποιοδήποτε από τα 3 objectives του ταμπλό μάχης. Αν υπάρχει ισοπαλία κανείς δεν παίρνει αιχμάλωτους. Τέλος στο objective της εξόντωσης μονάδων για κάθε μονάδα όπου έχει ο κάθε παίκτης, μπορεί να σκοτώσει μια μονάδα του αντιπάλου από οποιοδήποτε πάλι σημείο του ταμπλό μάχης. Για κάθε μονάδα που σκοτώνεται μ αυτόν τον τρόπο ο παίχτης που προκαλεί τον θάνατο παίρνει 1 πόντο νίκης. Αν μετά απ όλα αυτά δεν έχει μείνει καμία μονάδα του νικητή του έλεγχου της περιοχής ζωντανή, τότε ο παίχτης αυτός εξακολουθεί να έχει κερδίσει την περιοχή και τοποθετεί ένα τοκεν της φυλής του στην περιοχή για υπενθύμιση παρότι δεν έμειναν ζωντανές μονάδες του σ αυτή. Ο χαμένος λοιπόν της περιοχής πρέπει να οπισθοχωρήσει σε μια γειτονική φιλική περιοχή. Αν δεν μπορεί τότε όλες οι μονάδες του καταστρέφονται!

5) Αιχμάλωτοι: Σ αυτή τη φάση κάθε παίχτης που έχει πιάσει αιχμαλώτους κερδίζει έναν πόντο νίκης για κάθε αιχμάλωτο που έχει στην κατοχή του. Ύστερα με τη σειρά οι παίκτες επιλέγουν αν θα χάσουν 2 πόντους νίκης ώστε να επιστρέψουν τους αιχμαλώτους τους, που έχουν πιαστεί, πίσω στο απόθεμα τους (θεματικά πληρώνουν λύτρα ή κάνουν διακανονισμό ώστε να τους πάρουν πίσω). Αν δεν έχουν καθόλου πόντους δεν μπορούν να το κάνουν και αν έχουν πιαστεί αρκετοί αιχμάλωτοι τότε θα έχουν πρόβλημα στο παιχνίδι καθώς θα τους έχουν απομείνει λιγότερες μονάδες σε σχέση με τους αντιπάλους τους.

6)Σκοράρισμα: Αυτή η φάση γίνεται μονό αν παίχτης κατά τη διάρκεια των ενεργειών του έχει ενεργοποιήσει το σκοράρισμα. Αν οποιοσδήποτε παίχτης το έχει κάνει τότε όλοι οι παίκτες σκοράρουν τους κρυστάλλους τους στις περιοχές που ελέγχουν, ενώ ο παίχτης που έχει ενεργοποιήσει το σκοράρισμα παίρνει μπόνους και 1 πόντο για κάθε περιοχή που ελέγχει. Αν κανείς δεν έχει ενεργοποιήσει το σκοράρισμα ξαναγυρνάμε στη φάση 1 του επόμενου γύρου. Να σημειώσουμε ότι στον τελευταίο γύρο του παιχνιδιού (όπου συνήθως είναι ο 5ος)το σκοράρισμα ενεργοποιείται αυτόματα από το παιχνίδι έτσι καμία φυλή δε θα πάρει το μπόνους από τις περιοχές όπου ελέγχει. Μετά το τελικό σκοράρισμα νικητής είναι κλασσικά ο παίχτης με τους περισσότερους πόντους νίκης. Αν υπάρχει ισοπαλία αυτή επιλύεται προς όφελος του παίκτη με τους περισσότερους αιχμαλώτους στην κατοχή του. Αν και πάλι έχουμε ισοπαλία νικά ο παίχτης που έπαιζε πιο πίσω σε σειρά στον τελευταίο γύρο.

Αυτό ήταν το Cry Havoc λοιπόν. Κλείνοντας θα πούμε γιατί έχει αφήσει ποικίλες αντιδράσεις στους παίκτες. Έχουν ακουστεί αρκετά παράπονα ότι σε 2-3 παίκτες η φυλή των human έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα καθώς διαθέτει κάποια κτίρια και κάποια skills που την βοηθάν να σκοράρει πολλούς πόντους κι εύκολα. Δυστυχώς δεν το έχω παίξει ποτέ με τόσα άτομα κι όλες οι παρτίδες μου ήταν με 4 παίκτες, όποτε δεν έχω προσωπική άποψη επί του θέματος. Ισχύει πάντως ότι υπάρχουν αυτά τα κτίρια και τα skills στη φυλή των human τα οποία αν τα εκμεταλλευτείς σωστά παίρνεις τεράστιο πλεονέκτημα. Στο 4πλο τώρα όπου για έμενα είναι και η απολυτή αποθέωση του παιχνιδιού καθώς γίνεται ο κακός χαμός, δεν ισχύει κάτι τέτοιο με την καμία και μάλιστα σε 4 παρτίδες είχαμε 3 διαφορετικές φυλές νικήτριες. Έχει ανακοινωθεί μάλιστα, ήδη το 1ο εξπάνσιον του παιχνιδιού το οποίο ίσως να μας λύσει και το πρόβλημα ισορροπίας στους λιγότερους παίκτες ίσως όμως κι όχι. Αυτό αναμένουμε με αγωνία να το δούμε μόλις με το καλό βγει στο εμπόριο…

Συνοψίζοντας λοιπόν το Cry Havoc είναι ένα ασύμμετρο πολεμικό παιχνίδι, με πολύ βάθος στη στρατηγική, ελάχιστη τύχη (περιορίζεται μονό στο τράβηγμα καρτών και κάποιων πλακιδίων), σχετικά γρήγορο σε χρόνο (2 ώρες περίπου η παρτίδα), εύκολο σε εξήγηση και όμορφο οπτικά. Στα θετικά του το πολύ καλό και πραγματικά πρωτότυπο σύστημα μάχης, οι 4 διαφορετικές σε τρόπο παιξίματος φυλές όπου του δίνουν πολύ επαναληψιμότητα, τα αρκετά όμορφα components του και η έλλειψη τύχης σε μεγάλο βαθμό. Στα αρνητικά του τώρα η έλλειψη ισορροπίας αν παίζουν λιγότεροι από 4 παίκτες και προσωπικά, παρότι είναι όμορφες οι μινιατούρες του, με χάλασε ότι όλες οι μινιατούρες της κάθε φυλής είναι ίδιες. Τι λέτε λοιπόν φίλοι και φίλες? Θα πάμε μια βόλτα στον μακρινό πλανήτη των Home για να τσεκάρουμε από κοντά τα πλούσια κοιτάσματα σε κρυστάλλους? Είμαστε διατεθειμένοι να τα διεκδικήσουμε μαχόμενοι όλους τους πιθανούς αντιπάλους μας ή θα αράξουμε σπίτι μας να περιμένουμε τα Χριστούγεννα αδρανείς? Η απόφαση δική σας… Καλές γιορτές σε όλους σας με υγεία!!!

 

Το Cry Havoc είναι ένα ασύμμετρο παιχνίδι ελέγχου περιοχών με ένα έντονο άρωμα πολεμικού παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει στον κινητήρα του την διαχείριση και το παίξιμο των καρτών από το χέρι των παικτών ενώ εισάγει αρκετά πρωτότυπους και ισορροπημένους μηχανισμούς. Θεματικά το σκηνικό μας μεταφέρει σε έναν πλανήτη βγαλμένο από τα πιο όμορφα σενάρια επιστημονικής φαντασίας, όπου κάθε παίκτης χειρίζεται μια από τις τέσσερις διαθέσιμες φυλές στον χάρτη, κάθε μια με τις ιδιαίτερες δυναμικές της, με τα πλεονεκτήματα της και τα μειονεκτήματα της. Το παιχνίδι έρχεται με 54 ολοζώντανες μινιατούρες αξιοπρεπούς μεγέθους και ένα τεράστιο χάρτη ταμπλό καθώς και μια…

Κριτική Παιχνιδιού

Θέμα - 7.5
Ευκολία Εκμάθησης - 7
Διασκέδαση - 9
Περιεχόμενα - 10
Στρατηγική - 8.5
Απουσία Τύχης - 7

8.2

Πολύ Καλό

Όμορφο και χορταστικό στο μάτι με μερικά δυνατά και πρωτότυπα σημεία, ανταμείβει σε κάθε του παρτίδα. Προτείνεται να το παίξετε με τέσσερις παίκτες...

User Rating: 3.9 ( 1 votes)
more games

Small World (2009)
Kemet (2012)
Speed Cups (2013)
Cottage Garden (2016)
Brass (2007)
Drum Roll (2011)
Hooop! (Η Λίμνη με τα Βατραχάκια) (2008)
Villages of Valeria (2016)
Scythe (2016)
7 Ronin (2013)
Spooky Stairs (2003)
Mare Nostrum Empires (2016)
The Oracle of Delphi (2016)
Inis (2016)
Between Two Cities (2015)
Grand Austria Hotel (2015)

Σχετικά με Epitrapaizoume

Epitrapaizoume
” We don’t stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing” δηλαδή ” Δεν σταματάμε να παίζουμε επειδή γερνάμε αλλά γερνάμε επειδή σταματάμε να παίζουμε” George Bernard Μας αρέσουν τα επιτραπέζια παιχνίδια και κυρίως μας αρέσει να διασκεδάζουμε παίζοντας ότι λογής παιχνίδι υπάρχει με καλούς φίλους και παρέα!!! Αυτή ήταν και θα είναι η κινητήρια δύναμη αυτής της σελίδας. Η φιλοσοφία του Επιτραπαίζουμε είναι ότι τα παιχνίδια μας φέρνουν περισσότερο κοντά... πήγαινε παίξε

Δείτε επίσης...

Speed Cups – How to Play Video

Το Επιτραπαίζουμε ετοίμασε άλλο ένα νέο Video που μας ζητήθηκε να παρουσιάσουμε. Δείτε πρώτοι το …